Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

7 idei pentru a crea un brand de succes, cu un buget limitat de implementare

În marketing se vorbește foarte mult despre brand sau marcă – brandul principal, brandul personal … înțelegi unde vrei să ajung.

Cum „branduim” o afacere? Cum construim un brand/marcă? De la valori la publicul țintă …

Fie că abia începi să construiești o afacere sau pur și simplu vrei să redefinești afacerea curentă, acest articol te poate ajuta pentru că am pus la un loc câteva idei, ușor de implementat pentru orice brand și cu un buget limitat:

1. Definește-ți brandul

Care sunt valorile și convingerile brandului tău. 

2. Identifică punctele forte

De ce clienții ar trebui să investească în produsele și serviciile tale?

3. Cunoaște-ți audiența

La cine vrei să ajungi cu produsele sau serviciile tale?

Cine vrei să fie Superfanul afacerii tale și să o promoveze la toți prietenii săi?

Cum și unde vei ajunge la aceștia?

4. Creează povestea brandului.

Cum descrii activitatea ta și de ce o faci, într-un mod emoțional și de impact.

5. Găsește-ți vocea

Ce ton folosești să te conectezi cu audiența ta?

6. Proiectează imaginea.

Cum te reprezinți vizual? Estetica ta este în concordanță cu povestea și valorile pe care le comunici publicului tău?

7. Fii constant

Brandingul tău este constant pe toate platformele de comunicare? Fie că vorbim despre cărți de vizită, website, social media, semnalistică etc

Rezultatul acestor acțiuni este să comunici despre valoarea afacerii, să oferi date despre credibilitatea acesteia și să promovezi valorile adăugate pe care le aduc produsele și serviciile tale.

Branding cu un buget limitat? Este foarte posibil. Ceea ce contează atunci când cauți idei creative pentru brandul tău este să te asiguri că utilizezi eficient toate resursele.

Primul pas este să te gândești la publicul tău – apoi este important să acționezi creativ pentru a-ți menține implicați clienții țintă.

Și distrează-te în timp ce îți creezi propria marcă. La urma urmei, acesta este un proces creativ și, deși este posibil ca fiecare experiment să nu funcționeze, poți îmbunătăți și ajusta de la pas la pas.

Succes și branding fericit!

https://paraschiv-pop.ro/

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Romanian RO English EN